Welkom op de open-tuin-middag!

Kijken Ruiken Proeven

Op 3 september 2022 wordt er een open-tuin-middag georganiseerd. Van 13:30 uur tot 16.30 uur is het volkstuincomplex open voor leden met hun familie en vrienden, oud- en ereleden, buurtbewoners en andere belangstellenden.

Al meer dan 80 jaar is de volkstuinvereniging Heerenveen een bloeiende vereniging. Een groot deel van de leden heeft al een tiental jaren een volkstuin en gelukkig zijn er ook veel nieuwkomers. De leeftijd van de leden loopt dan ook van 20- tot 90+! Genoeg reden om dit met trots te vieren.

Activiteiten op deze middag laten zien wat de volkstuin biedt

Er worden diverse activiteiten op het volkstuincomplex  georganiseerd. Kraampjes met tuinproducten, kleine workshops, een rondleiding met quiz, schminken, en kleurplaat kleuren voor kinderen. Alle activiteiten zijn geschikt voor volwassenen én kinderen. Verder is er een expositie van miniaturen gemaakt door een van de tuinleden.