Openingstijden van de winkel en koffie

Geachte Tuindersvrienden,

Hoewel de natuur en met name het uitblijvende zonnige weer ons nog niet echt naar de tuin lokt, wordt het toch tijd voor……. nou ja van alles natuurlijk. Dan wilt u ook graag weten wanneer de winkel weer wordt geopend, voor de patentkali voor de aardappelen(gunstig geprijsd), TONKIN/Bonen-stokken (beste kwaliteit!), zaden en vooral gratis adviezen op allerlei gebied.

Daarom zal voortaan  IEDERE ZATERDAG van 10.00 en 11.00 uur de winkel geopend zijn, althans gedurende het seizoen. Tevens hebben we het voornemen dit te laten vergezellen van een gezellig kopje koffie in het clubgebouw.

V.w.b. het kopje koffie:  geregeld wordt er ook op doordeweekse ochtenden om 10.30 uur koffie gedronken, hetgeen tijdig wordt aangekondigd ‘aan de slagboom’; een aanwezig bestuurslid neemt dan het initiatief.  Iedereen is dan welkom voor een kopje (ook thee), soms ook nog met een koffiekoekje en dat voor slechts 50 eurocent; vind dat nog maar ergens?!! Maar wij willen dit graag continueren, zeker gezien het enthousiasme waarmee van de koffie wordt genoten!

Als bestuur organiseren wij dit dus met veel plezier, maar wij zouden ons graag gesteund zien worden met vrijwilligers, zodat we bijvoorbeeld vaker ‘de koffievlag aan de slagboom kunnen laten wapperen’, misschien zelfs wel elke dag.  Het betreft hooguit een uurtje en natuurlijk in goede afspraak. Dus, wie van u wil ons meehelpen door af en toe eens koffie te willen zetten en dan vooral de gasten aan de praat te houden (!!!!)…….dan wordt uw aanmelding zeer op prijs gesteld. Nogmaals, vrijblijvend, vrijwillig, maar het zou onze taak zeer veraangenamen en de algehele feestvreugde doen verhogen.

Doet u mee, laat het mij weten!

Namens alle leden bij voorbaat dank,

Ad de Jong

Ad@volkstuinverenigingheerenveen.nl