Lezing “vergeten groenten”.

Voor alle leden (beginnend, ervaren of wie het de vorige keer gemist heeft) organiseert het bestuur een lezing over ‘vergeten groenten”. Deze wordt gehouden op woensdag 13 maart 2019 om 19.30 in het verenigingsgebouw en wordt verzorgd door Albert van der Meulen. Hij heeft een volkstuin in IJlst en verbouwt daar vergeten groenten. Al eerder is hij te gast geweest bij de volkstuinvereniging om over de vergeten groenten te vertellen.

De avond, met een PowerPoint presentatie met prachtige plaatjes. duurt ongeveer anderhalf uur. De historie van deze groenten, de ontwikkeling daarvan tot nu, de groeiende belangstelling voor deze oude groenten en tips hoe deze te verbouwen komen aan de orde. Tot slot is er een proeverij van een aantal vergeten groenten.

Reacties gesloten.