Het jubileumfeest op 28 augustus wordt uitgesteld, de middagactiviteiten gaan niet door.

Afgelopen week zijn er nieuwe covid-regels voor evenementen bekend gemaakt. Met het aanscherpen van de regels is het helaas onmogelijk om een feestelijke en gezellige dag te organiseren.

Het wel mogelijk om het nieuwe naambord bij de weg te onthullen. Met een kleine groep genodigden wordt rond 14.30 uur het nieuwe bord door wethouder Van Veen onthuld.

De BBQ voor leden kan gelukkig doorgaan omdat dit met een vaste zitplaats kan worden georganiseerd, met inachtneming van de algemene coronamaatregelen. Hiervoor is opgave nodig, alle leden hebben via mail een uitnodiging gekregen. Opgave is mogelijk tot uiterlijk 22 augustus.

We richten onze pijlen nu op 2022 en hopen dan het 80 jarig bestaan van De Volkstuinvereniging met terugwerkende kracht uitbundig te vieren.

Reacties gesloten.