70 jarig jubileum

27 juni, 2011

HEERENVEEN: Zaterdag een feest aan het Meer in Heerenveen. De Volkstuin Vereniging Heerenveen bestaat 70 jaar en dat moet gevierd worden. De activiteiten begonnen om 13.00 uur en vele leden waren dan ook aanwezig. Het bestuur had een grote tent op het terrein neergezet. Onder het genot van koffie een gebak luisterden de aanwezigen naar de sprekers.

Namens de gemeente Heerenveen was wethouder mevr. Coby van der Laan aanwezig. Zij feliciteerde de leden dan ook met het jubileum. Als kado kreeg de vereniging een appelboom. Deze appelboom zal op het terrein worden geplant. Elke lid kan dan een heerlijk appeltje plukken in de oogsttijd!

Ook werden er een viertal leden gehuldigd. Na de gesproken woorden was er een optreden van  het Flora Shantykoor uit Heerenveen. Van dat muzikale optreden werd volop genoten eveneens van Benny Huisman. Halverwege de middag was er nog een verkiezing van de mooiste tuin! Kortom een gezellig samenzijn voor een 70 – jarige tuindersclub.

2011. 70 jarig jubileum

Zaterdag 25 juni 2011 was het feest in het Meer. De Volkstuin Vereniging Heerenveen bestaat 70 jaar en dat moest gevierd worden!

Reacties gesloten.