Verenigingsgebouw

2013-04-07 verenigingsgebouw_kleinOnze vereniging beschikt over een fraai verenigingsgebouw. Na een uitgebreide opknapbeurt in 2012 is het verenigingsgebouw, met dank aan de inzet van vele vrijwilligers, gerenoveerd en is weer fris en up to date.

Het gebouw wordt gebruikt voor het houden van de leden- en bestuursvergaderingen, allerhande verenigingsactiviteiten (lezingen, bingo’s etc.) . Ook is het gebouw voor leden van de tuinvereniging Heerenveen voor een dag(deel) te huur voor privébijeenkomsten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het houden van een verjaardag, jubilea of andere activiteiten.

Bent u lid van de volkstuinvereniging Heerenveen en wilt u het verenigingsgebouw huren voor een dag(deel), neemt u dan contact op met de secretaris van de vereniging.

2013-04-07 verenigingsgebouw